Support

FURUNO DANMARK har stor fokus på uddannelse af vore kunder, forhandlere og distributører uden for Danmark.  Vi afholder løbende både tekniske kurser og brugerkurser, således at vi assisterer vore kunder til at forstå og servicere vore produkter efter 'hjælp til selvhjælp' princippet: Jo bedre vi uddanner vore kunder - jo bedre tid får vi til at videreudvikle vore produkter og services.

I dette afsnit har vi lagt nogle træningsvideo'er for forskellige produkter - Vidoeoerne er dog alle på engelsk. Trods dette håber vi at kunne give brugere et godt indtryk af, hvordan de enkelte produkter fungerer, og de muligheder som FURUNO's elektronik generelt kan tilbyde.


Fjernsupport

Ofte kan det være særdeles bekvemt at udføre fjernsupport - særligt når det drejer sig om PC software som eksempelvis elektroniske søkort. I tilfælde af at vi skal assistere med fjernsupport, skal der benyttes et lille stykke software som kan hentes her:

FDK Support (Dansk)

FDK Support (Engelsk)